WYDARZENIA

1.  1 września 2011 - powitanie pierwszoklasistów

Pierwszego września jak zawsze przybyliśmy do szkoły wszyscy odświętnie ubrani. Wśród nas byliście Wy, nasze drogie koty. Nowi, nieśmiali, zdenerwowani, przestraszeni. Wiemy, że na początku zawsze jest ciężko. Jednak my chcieliśmy Was serdecznie powitać i poinformować, że jeżeli macie kłopoty, zawsze możecie na nas liczyć. W progach muru naszej szkoły witamy:

2.  Wycieczka do Władysławowa 08.09 - 11.09.2011

Ledwo skończyły się wakacje, nie zaczął się jeszcze dobrze rok szkolny, a my już popędziliśmy na wakacje. Nasi nauczyciele zafundowali nam czterodniowy urlop nad morzem.

Podróż urozmaiciła nam wizyta w Szymbarku. Zobaczyliśmy tam nie tylko najdłuższą deskę świata i dom przewrócony do góry nogami (każdy mógł tam wystawić na próbę działanie swojego błędnika), ale także mieliśmy okazję poznać kaszubskie nuty. We Władysławowie przywitał nas „Patryk” . Najedzeni, jak tradycja nakazuje, poszliśmy przywitać się z Bałtykiem. Kolejnego dnia odwiedziliśmy najbardziej popularny półwysep w Polsce oraz fokarium w Helu. Byliśmy tam świadkami posiłku uroczych fok. Zachwyceni wspaniałością tych ssaków, zakupiliśmy poduszki z tymi właśnie zwierzętami. Trzeciego dnia znów pojechaliśmy na Hel, ale tym razem w celu dopłynięcia statkiem do Gdyni. Na szczęście nikt z uczestników wycieczki nie wykazywał objawów choroby morskiej. Wraz z Panią Haliną udaliśmy się do Sopotu, gdzie przespacerowaliśmy się po białym jak śnieg molo. Następnym punktem naszej trasy było Westerplatte, gdzie oddaliśmy hołd poległym podczas obrony Gdańska. Napełnieni wspaniałymi wrażeniami udaliśmy się na ulicę Długą w Gdańsku. Odwiedziliśmy tam Fontannę Neptuna. Kiedy Pani Halina dała nam czas wolny, poszliśmy na lody. Ostatniego wieczoru odbyła się dyskoteka. Wielu z nas korzystało też z uroków „Patryka”: grano w bilard, siatkówkę oraz tenis stołowy. W drodze powrotnej zwiedziliśmy zamek w Malborku, gdzie odkryliśmy najskrytsze tajemnice Krzyżaków.

Pomimo końca wycieczki wszystkim dopisywał dobry humor i nikomu się nie nudziło. W pamięci najbardziej utkwiły nam zabawy i sesje zdjęciowe na plaży.

3. Nie taki diabeł straszny  - wizyta w teatrze 23.09.2011

Aby udanie zakończyć tydzień, całą szkołą, w piątek 23 IX 2011r. wybraliśmy się do Teatru Nowego w Łodzi. Większość uczniów nie była zachwycona takim pomysłem. Szybko jednak zmienili zdanie. Myślę, że każdy był zaskoczony taką fabułą.

Spektakl w reżyserii Marka Rębacza nosił tytuł ,,Diabli mnie biorą”. Sztuka opowiadała o zwykłych ludziach, w których życie wkracza diabeł
z wieloma pokusami. Zabawne dialogi między postaciami sprawiły,  że wielu z nas nie przestawało się śmiać do końca sztuki. Jednak przedstawienie nie tylko bawiło, lecz również uczyło, np. tego,że marzyć też się powinno umieć. Na drugim planie oprócz Lucyfera jest również Polska, nasze tu i teraz. W swoje role doskonale wcielili się znani aktorzy: Olaf Lubaszenko (Lucyfer) oraz Krzysztof Kiersznowski (Henryk Papuga), a także Bartosz Turzyński (Józio Papuga) i Monika Buchowiec (Anabell). Oprócz świetnej gry aktorów diabelskiego nastroju dodawała scenografia i oprawa muzyczna. Wszystko to sprawiło, że większość z uczniów zmieniła zdanie na temat teatru. Przekonaliśmy się, że można się w nim świetnie bawić i zapomnieć
o nudzie. Wszyscy z zaciekawieniem śledzili przebieg akcji na scenie, więc nie było czasu rozrabiać. Dowodem na to, że nam się podobało były kilkukrotne owacje na stojąco, co z pewnością wynagrodziło aktorom ich trud.

4. Wybory do Samorządu Uczniowskiego

Dnia 22.09. 2011 roku w naszej szkole odbyły się wybory przedstawicieli do Samorządu Uczniowskiego w roku szkolnym 2011/2012.

Już tydzień wcześniej na korytarzach zawisły plakaty wyborcze naszych szanownych kandydatów: Bartłomieja Holaka, Jakuba Jadczaka, Patryka Janiszewskiego, Annny Kołodziejczyk, Konrada Olczyka, Aleksandry Włazły, Darii Żmudzińskiej i Eweliny Żmudzińskiej.

W radosnej atmosferze, wraz z dzwonkiem oznajmującym długą przerwę, nasi uczniowie przystąpili do głosowania. W obecności komisji złożonej z uczniów: Anny Rymarz, Adriana Filipiaka oraz Mateusza Zajączkowskiego swój głos oddało 51 osób, zarówno uczniów jak i obecnych w tym dniu przedstawicieli grona pedagogicznego.

Frekwencja wyniosła 92%, a więc podobnego wyniku życzymy  politykom w nadchodzących wyborach parlamentarnych ;-)

W wyniku wyborów do grona przedstawicieli Samorządu Uczniowskiego weszli następujący uczniowie:

Anna Kołodziejczyk- uczennica klasy III b, Daria Żmudzińska- uczennica klasy III a, Konrad Olczyk- uczeń klasy III a oraz Aleksandra Wlazły – uczennica klasy II.

Osoby te podzieliły się funkcjami w następujący sposób:

Nowemu Samorządowi Uczniowskiemu życzymy samych sukcesów i owocnej pracy w roku szkolnym 2011/2012!!!

5. Myszkotierzy

Pewnego, wrześniowego czwartku w naszej szkole odbył się chrzest pierwszoklasistów. Po przecięciu wstęgi przez pana dyrektora 13 kociąt stanęło przed nie lada zadaniami. Na początek kociaki zaprezentowały nam swój hymn, którego słowa brzmiały tak:

„Zawsze zwycięskie

Na lekcjach rycerskie

By punkty na egzaminie zdobywać

Ciągle w chaosie,

Zawsze uczyć chcą się.

Lecz co by było, gdyby ich nie było.

Ref: Zobacz sam jak kociaki mruczą tam i siam,

Bo pierwszaki każdy z was już zna.

Kociaki fajne są.

Następnie, byśmy nie wpadli w nużącą nas atmosferę, rozgrzali publiczność swym przebojowym tańcem, który wykonali
z wylosowanymi przez nasz magiczny kapelusz osobami. Nasze koty miały niełatwe zadania. Jednym z nich było zrobienie makijażu swojej partnerce. Kot Piotrek starał się ze wszystkich sił, by upiększyć kotkę Paulinę C., natomiast Patryk- by dodać uroku Ewelinie. Brak wprawy kotów był zastępowany ich inwencją twórczą i fantazją. Nasi wspaniali chłopcy zamiast użyć błyszczyku do ust wykorzystali go do przypudrowania noska, miejmy nadzieję, że z biegiem czasu będą rozpoznawać który kosmetyk do czego służy. Kociaki lepiej poradziły sobie z następną konkurencją :„Kto wypije szybciej kisiel przez słomkę?”.  Wiele śmiechu było przy „głuchym telefonie”.  Z hasła „ Żarła żaba żurawinę” powstało : „ Żarła coś tam żarła”. Najtrudniejsze dla pierwszaków okazały się pytania dotyczące naszej szkoły np. Jaki kolor oczu ma pani Klimas? O jakiej chorobie mówi pan Suwald, gdy rozmawiamy o Mc Donald’się? Każdy z naszych najmłodszych kolegów musiał złożyć ślubowanie, po którym stał się pełnoprawnym członkiem naszej braci szkolnej.  Ale nie był to jeszcze koniec naszej uroczystości, ponieważ złożyłyśmy naszym chłopcom serdeczne życzenia z okazji ich święta i podarowałyśmy słodki upominek. A potem można już było ruszyć w tany, ponieważ uroczystość zwieńczyła szkolna dyskoteka. Chłopcy z klasy 3a zadbali o dobrą muzykę oraz odpowiedni nastrój- kolorowe światła oraz wystrój.

5. Życzenia dla naszych kolegów

Drodzy Koledzy!

Przyjmijcie życzenia, chłopcy kochani,
w dniu Waszego święta od znajomych panien.
Niech Wam się spełnią wszystkie marzenia
i niech realne staną się pragnienia.
Byście zawsze nam służyli:

*      siłą – gdy popsuje się odkurzacz,

*      śmiechem – gdy nas życie zacznie wkurzać,

*      radą – gdy wpadniemy w wątpliwości,

*      ciałem – gdy zapragniemy też miłości!!!

6. Wycieczka do Wa-wy

W pierwszym weekendzie października 2011 r  odwiedziliśmy naszą stolicę. Chociaż niektórzy z nas mieli już wcześniej okazje spacerować ulicami Warszawy z chęcią się tam udali.

W podróż do Warszawy wybraliśmy się wczesnym porankiem. A już koło południa mieliśmy okazje wczuć się w rolę warszawskich powstańców zwiedzając Muzeum Powstania Warszawskiego. Byliśmy pełni podziwu dla odwagi bohaterów, często naszych rówieśników, którzy poświęcili swoje życie za naszą wolność. Następnie mieliśmy okazję zrobić zakupy w ,,Złotych Tarasach”. Liczyliśmy, że spotkamy tak kogoś sławnego,  gdyż jest to centrum handlowe gwiazd. Kolejną naszą przygodą była podróż w czasie. Cofnęliśmy się do czasów naszych najdalszych przodków, oglądając wystawę o ewolucji w Pałacu i Kultury Nauki, gdzie również podziwialiśmy panoramę stolicy. Jak na wycieczkę do Warszawy przystało udaliśmy się również do Łazienek. Spacerując po parku słuchaliśmy opowiadań pana przewodnika. Napełnieniu wiedzą udaliśmy się napełnić nasze żołądki. Dzień zakończyliśmy oglądając pokaz ,,połykacza ognia”, który wprawił nas w wyśmienite humory. Weseli udaliśmy się do miejsca zakwaterowania gdzie grzecznie poszliśmy spać. Wypoczęci ponownie ruszyliśmy na podbój miasta. Tym razem zawędrowaliśmy do grobu nieznanego żołnierza, pomnika Małego Powstańca jak również przechodziliśmy koło Pałacu Prezydenckiego. Podobnie jak poprzedniego dnia udaliśmy się na Plac Zamkowy, jednak tym razem w celu zwiedzenia wnętrz zamku. Kolejną atrakcją tego dnia był Stadion Narodowy, koło którego przejeżdżaliśmy w drodze na Cmentarz Powązki. Znajdowały się tam groby wielu osób ważnych dla naszej ojczyzny. m.in. Juliana Tuwima, Aleksandra Kamińskiego (autor „Kamieni na szaniec”) oraz ofiar katastrofy smoleńskiej.

W drodze powrotnej zahaczyliśmy o McDonald’sa. Zmęczeni, ale zadowoleni i weseli wróciliśmy do domów. Każdy z nas z pewnością miał co opowiadać bliskim. Najchętniej powtórzylibyśmy ta wycieczkę jeszcze raz.

7. Nadzwyczajny Dzień Edukacji Narodowej

14 października z okazji Dnia Edukacji Narodowej ponownie odwiedziliśmy Uniejów. Ale tym razem nie tylko po to, aby popływać na basenie. A w jakim celu? To już w następnych akapitach! J

Pierwszym punktem naszej wycieczki była geotermia w owym mieście. Tam pan przewodnik opowiedział nam jak to jest z wydobywaniem ciepłej uniejowskiej wody, do czego jest ona wykorzystywana i jak się to dzieje, że później w niej pływamy.

Następnie odwiedziliśmy budynek, który budził grozę – miejsce tortur. Dowiedzieliśmy się tam, jak drastycznie rozprawiano się niegdyś z czarownicami i tymi, którzy nie zapłacili kar. Zobaczyliśmy sprzęty, którymi łamano palce, krzesła wyposażone w kolce, na których na pewno niemiło byłoby siedzieć.

Po tej „miłej” atrakcji odwiedziliśmy zamek w Uniejowie. Pani przewodnik przebrana za średniowieczną dwórkę zdradziła nam ciekawą historię zamku, po czym udaliśmy się na zamkową wieżę, by zobaczyć Uniejów z góry.

Nieodłącznym punktem tej wycieczki był basen, gdzie świetnie spędziliśmy czas, relaksując się. ;))

8.„Wędrówką jedną życie jest człowieka…”

Święto Zmarłych – płonące znicze, kwiaty, groby naszych bliskich, zaduma… Taką właśnie chwilę refleksji nad istotą i sensem upływającego tak szybko życia zaproponowali w piątek 28 października 2011r. uczniowie klasy pierwszej Niepublicznego Gimnazjum SPiRRiO wraz z wychowawczynią panią Anną Adamską.

Było nastrojowo i poetycko. Pierwszoklasiści zadbali nie tylko o dobór pięknych wierszy i piosenek, ale także o scenografię. Palące się świece, szeleszczące pod stopami jesienne liście, białe chryzantemy to elementy podkreślające szczególny charakter tego spotkania. Słowami Stachury, Szymborskiej, Różewicza, Miłosza, Gałczyńskiego i Okudżawy pokazali ludzką wędrówkę przez życie i to co w nim ważne, nieubłaganie biegnący czas, ludzkie tęsknoty, różnorodność doświadczeń i nasz stosunek do bliźnich. Całości dopełniły przepiękne, poetyckie piosenki w wykonaniu Edyty Geppert, Maryli Rodowicz, Krzysztofa Krawczyka, Czesława Niemena i Stanisława Sojki. Myliłby się jednak ten, kto by sądził, że tak poważny repertuar musiał prowadzić do melancholijnej negacji życia i sensu ludzkiej aktywności. Przeciwnie: szczególny nacisk został położony na umiłowanie życia, chęć cieszenia się nim i przeżycia go – w obliczu uciekających chwil – jak najlepiej.

Młodzi wykonawcy – choć stremowani swoim pierwszym występem w murach nowej szkoły – poradzili sobie ze wszystkim świetnie. Pięknie recytowali i poprowadzili program naprawdę profesjonalnie, za co zostali nagrodzeni gromkimi brawami.

Jeśli w naszym konsumpcyjnym, nowoczesnym i bezrefleksyjnym świecie udało się spowodować, że ktoś zadumał się nad wierszem, piosenką, pomyślał: „Jakie to piękne”, zastanowił się nad swoim życiem, pomyślał o bliskich – to znaczy, że warto było. Na pytanie: „Halloween czy Wszystkich Świętych?” odpowiadamy: jednak Wszystkich Świętych. Przecież życie to nie sama zabawa i rozrywka.

9. 11 listopada – „ Kocham Cię Polsko”

10 listopada w naszej szkole odbył się nietypowy apel z okazji święta niepodległości. Był on wyjątkowy, ponieważ miał formę znanego telewizyjnego paragramu pt. „Kocham Cię, Polsko”.

Jak na teleturniej przystało, dwie drużyny rywalizowały ze sobą zacięcie, prześcigając się swoja wiedzą o Polsce. Trzeba tez zwrócić uwagę na wspaniałych kibiców oraz ich przygotowanie: wuwuzele, szaliki, czapki i różne inne głośne rzeczy. Ich doping bardzo mobilizował drużyny do walki, widzowie służyli też pomocą odgadywaniu w odpowiedzi. W przerwach między pytaniami wszyscy wspólnie śpiewali pieśni legionowe oraz tytułową piosenkę programu „Kocham Cię, Polsko”. Jednak w tym radosnym nastroju nie zabrakło momentów zadumy i refleksji, szczególnie podczas recytowania wierszy o naszej ojczyźnie. W takiej atmosferze minęło nam ponad 45 minut, czego wcale nie odczuliśmy.

Według mnie był to bardzo ciekawy pomysł na świętowanie tego ważnego dla każdego Polaka dnia. Dziękujemy klasie 3b, p. Adamskiej i p. Szadkowskiej za przygotowanie tej uroczystości.

Oprc.: D.Kaźmierczak

10. Maraton pisania testów 07.12.2011

Przed naszymi kolegami i koleżankami z klas III, trudne i pracowite dni. Przez najbliższe dwa tygodnie napiszą aż 12 ważnych testów.   Dziś, 7 grudnia   zaczęli pisać próbny egzamin  na koniec szkoły, przygotowany przez CKE. A już za tydzień … następny, tym razem przygotowany przez Operon.

11. Opowieść Wigilijna - przedstawienie 20 Grudnia 2011

Dnia 20 grudnia 2011r. w Sali OSP w Rossoszycy odbyły się jasełka bożonarodzeniowe. Przygotowaniem tego wspaniałego widowiska zajęła się Pani Piotrowska, Pani Klimas oraz uczniowie naszego gimnazjum.

Przedstawienie wystawione na scenie sali OSP powstało w oparciu o powieść Charles’a Dickens’a pt.: ,,Opowieść wigilijna”. Głównym bohaterem był Scrooge, który nienawidził świąt i atmosfery, która panuje w tym okresie. W tą postać wcielił się nasz kolega z klasy IIIb Artur Okoński. W przedstawieniu wystąpiły również trzy duchy: świąt przeszłych, przyszłych i teraźniejszych. W ich role wcieliły się kolejno uczennice klasy IIIb : Daria Żmudzińska,  Sylwia Jaruga i Paulina Stefaniak. Wspaniałym aktorom towarzyszył chór składający się z uczennic klasy I i III, który został przygotowany przez naszego nauczyciela muzyki Pana Andrzeja Sójkę.

W przedstawieniu widzieliśmy jak Scrooge pod wpływem trzech duchów zmienia swój stosunek do świąt i pragnie naprawić swoje błędy z przeszłości. Po zakończeniu  goście podzielili się opłatkiem. Na każdego czekał także słodki poczęstunek i napoje przygotowane przez Radę Rodziców.

Uważam, to przedstawienie bożonarodzeniowe za udane. Wszyscy widzowie byli zadowoleni. Myślę że podczas tego wspólnie spędzonego czasu wszystkim udzieliła się atmosfera Świąt Bożego Narodzenia.

12.Nauka o życiu ich życiem

Biologia to niezwykły przedmiot. Doceniło go szczególnie kilku uczniów z  klasy III b (Olga Baranowska, Sylwia Jaruga, Tomasz Kaniecki, Paulina Stefaniak, Daria Żmudzińska
i Anna Kołodziejczak), biorąc udział w wojewódzkim konkursie z biologii. A przygotowywani byli  nie przez kogo innego, jak przez panią Mariolę Mielczarek – nauczyciela biologii.

Spośród szóstki uczniów, którzy brali udział w szkolnym etapie owego konkursu,
do kolejnego poziomy przeszły dwie uczennice – Olga Baranowska i Anna Kołodziejczak.
25 stycznia (2012r.) wraz z innymi 150 uczniami pisały etap rejonowy. Po niecierpliwym oczekiwaniu w końcu ogłoszono wyniki. Choć do etapu wojewódzkiego – ostatniego – dostała się tylko jedna z dziewcząt (osiągając 91%), to ta  druga miała także świetny wynik na tle innych uczestników (65%), a do przejścia brakło jej kilku punktów.

Ostatni poziom już 25 lutego! Zmierzy się na nim 30 uczniów z województwa łódzkiego w Łodzi. Miejmy nadzieję, że będzie to  dobry dzień dla koleżanki z trzeciej klasy. J

13. E=mc2 i inne kwasy

Grudzień był niewątpliwie miesiącem konkursów. Oprócz eliminacji
z konkursu z biologii odbył się konkurs interdyscyplinarny z czterech przedmiotów przyrodniczych – fizyki, geografii, chemii i biologii. Z siedmiu uczniów piszących etap szkolny, trzech zakwalifikowało się do kolejnego poziomu. A byli to: Daria Żmudzińska, Tomasz Kaniecki i Anna Kołodziejczak. 23 stycznia na etapie rejonowym, który odbył się w Łodzi, czekały na nich kolejne kartki z zadaniami. I
nie poszły im one najgorzej. Najwyższą lokatę zajęła Anna Kołodziejczak, zajmując 13 miejsce.
15 miejsc
e i tylko dwa punkty mniej od Ani uzyskał Tomek. Ze swojego wyniku cieszyć się może również Daria, która zajęła 17 miejsce.

14. No i stało się!

Pewnego lutowego dnia, a dokładnie 25 lutego, w łódzkim Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych  przy ul. Przybyszewskiego 73 odbył się ostatni etap wojewódzkiego konkursu z biologii, w którym to Anna Kołodziejczak brała udział. O godzinie 12 wszyscy finaliści i przyszli laureaci zestresowani weszli do swoich sal. Jeszcze tylko sprawy organizacyjne i start. Po półtoragodzinnej harówce rezultaty były uszczęśliwiające. Ania zajęła 2 miejsce ustępując koleżance z Białej Rawskiej jednym punktem. Tym samym przekroczyła próg 90% i została laureatką. Lecz nie ona sama. Czternastu innych uczniów spośród 30 piszących ostatni etap również uzyskało miano laureatów.

15. Walentynki

Dnia 14 lutego w naszej szkole zrobiło się bardzo romantycznie, ponieważ w dniu zakochanych obdarowywaliśmy swoich wybraków kartkami .

Uczniowie klasy III b zbierali walentynki w klasach , następnie rozdawał je Walentynowy listonosz,  a mianowicie Michał Okoński. Jak na listonosza przystało , miał oczywiście czapkę ;) Święty Walenty o nikim nie zapomniał
i każdy dostał chociaż skromny dowód miłości ;P Żeby dodatkowo osłodzić ten dzień , dostaliśmy lizaki ;)

16. Tłusty Czwartek

Dnia 16 lutego w naszej szkole postanowiliśmy świętować Tłusty Czwartek, tak jak to przystało na ten dzień.

Od samego rana w szkole było bardzo ,,tłusto” J Klamki, poręcze schodów i wszystko co się dało, było wysmarowane smalcem lub kremem. Ale dla nas było to za mało i smarowaliśmy siebie nawzajem J  Wszyscy biegali ubrudzeni kremem i z tłustymi włosami. Co prawda, panie nauczycielki nie były tym zachwycone, ale tradycja to tradycja, trzeba ją pielęgnować ;P Tak też zrobiliśmy, przy czym mieliśmy sporo zabawy J Na dwóch ostatnich godzinach lekcyjnych nasi kochani nauczyciele zamówili nam pizzę. Była pyszna ! Bardzo za nią dziękujemy J

Według mnie tłusty czwartek bardzo nam się udał. Było ,,tłusto”, smacznie i zabawnie J  i tak jak powinno być – tradycji stało się zadość ! ;D

17.  8 marca w naszej szkole

Dnia 9 marca chłopcy z naszej szkoły  wyjątkowo uczcili Dzień Kobiet, a mianowicie przygotowali krótkie przedstawienie dla swoich koleżanek i pań nauczycielek.

Jak brzmiało jedno z wypowiedzianych zdań: ,,(…)kobieta to raj dla oczu, czyściec dla kieszeni i piekło dla duszy” (Mamy nadzieję ze to w pozytywnym znaczeniu, co chłopaki?? ;P) Chłopcy przedstawili wiadomości na temat kobiet oraz wypowiedzi dwóch ekspertów
w tej sprawie:   rektora Akademii Feminizacji Struktur Społecznych prof. Eustachego Babskiego oraz mgr.  Onufrego Zniewieściałego
z Niepublicznego Ośrodka Badania Stopnia Nasilenia Elementów Antyfeministycznych w Społecznościach Lokalnych;) Według  pierwszego z nich ,,kobiety są dziwnymi stworzeniami o rozmaitych kształtach i wymiarach. Przyciągają uwagę otoczenia kolorami
i niezwykłymi pomysłami” . Ale jednak czym bez nas byłby ten świat?? Po skończonym występie chłopcy obdarowali nas cudownymi kwiatami za które bardzo dziękujemy i złożyli nam życzenia.
       Według mnie to był najwspanialszy prezent dla wszystkich kobiet. Chłopcy, za rok chcemy coś równie pięknego. Dziękujemy!!

18. Finał Wojewódzkiego Konkursu z Biologii

Był konkurs, musiało być i jego podsumowanie, a mianowicie Wojewódzkiego Konkursu z Biologii. Owa uroczystość miała miejsce w przepięknym łódzkim liceum i tam też udała się Pani Mariola Mielczarek – nauczyciel biologii – wraz ze swoją podopieczną Anną Kołodziejczak 12. kwietnia. Rozdawanie dyplomów, książek, upominków i zaświadczeń o osiągnięciach, które dostały także i bohaterki tego tekstu, umilił krótki, ale jakże uroczy występ młodych muzyków. Miejmy nadzieję, że będzie więcej okazji na wyjazdy na tak miłe uroczystości. J